H.S.H – Servisní centrum Suunto
Od roku 1999 provádí H.S.H Sport servis produktů značky SUUNTO. V roce 2011 jsme získali status Authorised Service Point značky Suunto v ČR a od roku 2020 Authorized Service Centre a provádíme opravy pro záklazníky z Česka, Belgie, Dánska, Estonska, Finska, Francie, Holandska, Litvy, Lotyšska, Lucemburska, Německa, Polska, Řecka, Slovenska a Švédska. Výjimku tvoří servis produktů divize Suunto Diving pro české zákazníky - pro informace pokračujte zde.
Servisní služby
‡ |
† |
‰ |
Š |
J |
ˆ |
i |
¯ó PRODEJ PŘÍSLUŠENSTVÍ |
Více o servisu
VÝMĚNA BATERIENejběžnější problém, se kterým se můžete setkat, je vybitá baterie a akumulátor s malou kapacitou. Pro některé modely existují návody, jak baterii vyměnit svépomocí, ale příliš to nedoporučujeme. Hodinky obsahují elektroniku extrémně citlivou na statickou elektřinu a i jediný dotyk pinzetou je může poškodit. Při výměně používáme postupy stanovené výrobcem a speciální nástroje. Podobně je důležité utěsnění hodinek, případně ověření vodotěsnosti. Neodborná výměna akumulátoru je častou příčinou proniknutí vody a poškození elektroniky. |
|
TEST VODOTĚSNOSTIProtože všechny hodinky SUUNTO jsou vodotěsné (zejména dle ISO 6425), je třeba při výměně baterie pro zachování vodotěsnosti používat profesionální vybavení. Výměna baterie není kvůli zajištění vodotěsnosti tak triviální, jako výměna baterie u běžných hodinek. Proto nabízíme kompletní výměnu baterie včetně přetěsnění na certifikovaném zařízení. Tato služba se vztahuje i na modely s uživatelsky přístupnou baterií, protože i v tomto případě se vyplatí investovat za kontrolu vodotěsnosti a předejít tak poškození hodinek. |
|
ZÁRUČNÍ OPRAVYHSH Sport je Servisním centrem / Repair centrem pro zákazníky z České republiky, Německa, Francie a Polska. Zakoupené hodinky můžete standardně reklamovat u prodejce, ale můžete je spolu s prodejním dokladem a záručním listem předat přímo do naší firmy. Pokud byly hodinky zakoupeny prostřednictvím oficiální prodejní sítě, zajístíme Vám záruční opravu. |
|
ANALÝZA ZÁVADYHodinky Suunto jsou na rozdíl od mnoha jiných značek vysoce opravitelné. Chytré odinky Suunto představují miniaturní počítač s řadou periferií, jako je GPS, barometr, akcelerometr komunikační rozhraní a podobně. Proto je často třeba provést analýzu závady za použití specializovaného software, pomůcek a předepsaných testů. Je to časově náročná pečlivá práce a proto může být zpoplatněná. Na druhé straně ušetří peníze v případě hrazení náhradního dílu zákazníkem. |
|
PODPORA UŽIVATELŮNaše firma opravuje hodinky Suunto od roku 1999 a máme s nimi tedy značné zkušenosti. Jsme rovněž pravidelně školeni výrobcem. Protože značku Suunto máme rádi a prodáváme ji, podporujeme ji. Podobně poskytujeme jako součást svých služeb zákazníkům i podporu v českém jazyce přestože to není naše povinnost a provádíme ji bez náhrady. |
|
VÝMĚNA ŘEMÍNKŮ A PRÁCE NA POČKÁNÍProvádíme běžné hodinářské úkony i na počkání, některé expresní služby za příplatek. Provádíme i výměny řemínků, přičemž si můžete vybrat z velmi široké nabídky originálních řemínků a barevných variant. V případě zájmu lze řemínek vyměnit za zakoupený kompatibilní, například ocelový, nebo kožený. Díky tomu proměníte hodinky v exklusivní model. Více o řemíncích Z. |
Reklamace stručně
odkaz na Servisní/reklamační řád Z
Úvod
Dbáme o rychlost a důkladnost při vyřizování reklamace, resp. opravy. Přestože držíme dobře zásobený sklad náhradních dílů, v ojedinělých případech bývá nutná součinnost s výrobcem.
Při rozhodování o reklamaci postupujeme vždy podle zákona a řídíme se pravidly výrobců.
Pro snížení rizika nefunkčnosti produktů nabízíme u některých produktů Prodlouženou záruku* a Záruku expresní opravy* se zapůjčením náhradního produktu v případě delší opravy.
Reklamace se řídí Reklamačním řádem H.S.H Sport, s.r.o.
*) Rozšířené záruční služby jsou dostupné pouze u vybraných e-shopů.
POSTUP UPLATNĚNÍ REKLAMACE
Pro zjednodušení a maximální přehlednost uvádíme pokyny pro proces reklamace.
Při uplatnění reklamace doporučujeme následující postup:
Reklamaci nelze podat telefonicky. Produkt včetně dokladů je třeba předat osobně, nebo poslat poštou. | K výrobkům si vždy připravte záruční list s vyplněným názvem modelu, sériovým číslem, datem zakoupení přístroje a potvrzení prodejce, kde byl přístroj zakoupen, prodejní paragon s vyznačeným datem prodeje a prodejní cenou. | Pokud k danému produktu vlastníte Certifikát Expresní opravy, předložte nám jej. |
Zasíláte-li nám reklamovaný produkt poštou, je třeba ho zabalit tak, aby byl chráněn proti poškození během přepravy. Produkt je třeba poslat vždy kompletní – nelze poslat jen jeho poškozenou část, ale veškeré funkčně související příslušenství. | Přiložte kopie dokladů, tj. záruční list s vyplněným názvem modelu, sériovým číslem, datem zakoupení přístroje a potvrzení prodejce, kde byl přístroj zakoupen, prodejní paragon s vyznačeným datem prodeje a prodejní cenou. | Dále přiložte podrobný popis závady či nefunkčnosti přístroje. |
Pro hladké a rychlé vyřízení reklamace je nezbytný e-mailový a telefonický kontakt a adresa pro doručení nazpět. | Zboží odesílejte na adresu: Pivovarská 13, Praha 5 - Smíchov 150 00 |
Po přijetí reklamace je reklamovaný produkt předán k posouzení. Reklamace je posuzována v rámci zákonů ČR a dle závazných pravidel výrobce. |
V případě nedodání dokladů prokazující nárok záruku neběží zákonné lhůty pro vyřízení do doby jejího prokázání. | Obalový materiál ve kterém je zařízení zasláno, bude recyklován, nebo zlikvidován. Nezasílejte proto zařízení v originálním balení. | Prostudujte si reklamační řád. |